Dynamický banner

Jedná se o produktové bannery pro e-shopy, které mají založený firemní profil u Firmy.cz a registraci u Sklik.cz a Zboží.cz.

Informace o produktech se do banneru načítají z XML feedu Zboží.cz a informace o e-shopu z provozovny na Firmy.cz.

Inzerent si v rozhraní Sklik.cz nastavuje inzerentskou šablonu, ve které může definovat vzhled banneru (barvy, font) a slogan banneru (popis). A také nasatvuje cílení.

Reklama se vydává do iframe, aby byl zajištěn nastavený vzhled banneru.

Díky spojení s feedem a nastavením četnosti aktualizace XML feedu ve Zboží.cz jsou nabídky vždy aktuální.

Co je potřeba pro spuštění dynamického banneru

Aby mohl být dynamický banner spuštěn, musí klient:

  1. mít účet u serveru Sklik.cz,
  2. založit, vyplnit firemní profil a nahrát logo provozovny na serveru Firmy.cz,
  3. registrovat e-shop na Zboží.cz nebo splnit podmínky pro ne-eshop (mít na webu alespoň 50 nabídek) a vyplnit formulář,
  4. vytvořit XML feed dle specifikace,
  5. propojit účet Sklik.cz s účtem ve Zboží.cz,
  6. vytvořit Dynamický banner, viz nápověda Sklik.cz.

Technická specifikace

Formát

Cílová URL adresa

Pro každou nabídku je vyžadována jedna cílová URL adresa dle pravidel.

Požadavky na vzhled

  1. Podrobné požadavky a výčet jednotlivých prvků je uveden ve specifikaci XML feedu. 
  2. Cena musí být uvedena jako celá částka v Kč.

Upozornění

  1. Inzerent musí mít na svém webu alespoň 50 nabídek.
  2. Pro každou nabídku je nezbytné vyrobit obrázek.
  3. Nelze zobrazit cenu „od“ (např. „od 13 990 Kč“).
  4. Tlačítko s výzvou k akci obsahuje vždy text „Koupit“.
  5. Reklamy mají statický obrázek například u CK je obrázek resortu (hotelu) a nemusí být na první pohled zřejmé, zda se jedná o Egypt, Řecko, Turecko atp. Po najetí kurzoru na nabídku se zobrazí název hotelu taktéž bez destinace.
    Lze vyřešit úpravou obrázku v nástroji typu Mergado, např. v případě CK lze destinace podchytit nerušivým umístěním vlajky příslušného státu k obrázku hotelu, např. do rohu.
  6. Pro výdej reklamy je nezbytné nastavit vhodné cílení.

Správnost XML feedu pro Zboží.cz lze otestovat ve validátoru. V nápovědě Zboží.cz najdete popsány možné výsledky validace.

Validátor XML feedu